Waaslandtreffen 6-8/8/'10 (Stekene)

Patrick & Carla
Beheerder
Berichten: 334
Lid geworden op: 05 dec 2023, 19:49

Waaslandtreffen 6-8/8/'10 (Stekene)

Bericht door Patrick & Carla »

Vrijdag 6 augustus

Na het avondeten werd de neus van onze moby richting Stekene gezet. Daar werd namelijk het Waaslandtreffen georganiseerd door Ingrid & Ivo.
Eénmaal aangekomen was de verbroedering al lang een feit. Er werd gelachen en gezeverd en de organisatie had zelfs voor een avondlijke verrassing gezorgd namelijk het aanhouden van een wietdealer.
Iets na middernacht werd de bedstee opgezocht.

Zaterdag 7 augustus

Na het ontbijt maakte ik me klaar voor de mtb-tocht. Er was ook nog keuze uit een ochtendjogging, een natuurwandeling en een marktbezoek. Het vrouwtje zou vandaag aan niks deelnemen, voor haar stond er een rustdag op het programma want ze was wat grieperig.

Het MTB-tochtje was zeer leuk. We waren met 5 bikers.

Afbeelding

De rit bracht ons langs landelijk en bosrijk gebied.

Afbeelding

sommige kregen al snel warm, anderen dorst, maar een bevoorrading ergens ten velde deed ons deugd.

Afbeelding

Mooie landschappen, zand, boswegels en een paar singletrails werden ons aangeboden.

Afbeelding

Na afloop waren we blij en tevreden.
De GPS-track kan je hier downloaden

Na het middageten vertrok de groep voor een fietstocht en een bezoek aan pillekekoud, een ambachtelijke ijsroommaker.
Ik bleef echter aan de MH daar het vrouwtje te ziek was en veel sliep. Voor mij was het een namiddagje kuieren met de andere achtergeblevenen. Dit was ook zeer leuk, en met de tussenkomende regenbui waren we blij dat we niet met de fiets weg waren.

De regen liet de avondlijke volksspelen in het water lopen. Tentjes werden rechtgezet en de bbq werden uitgehaald.
Het werd nog een leuke en fijne avond.

Afbeelding

Zondag 8 augustus

Na het late uur gisteren was het nu uitslapen geblazen. Een aantal waren gaan mtb-en en wandelen.
Na het ontbijt besliste we van een klein wandelingetje te doen het vrouwtje voelde zich al beter en ze had wat nood aan beweging.
We maakte een mooie wandeling van 6km.

Afbeelding

De GPS-track kan je hier downloaden

's middag aten we een boterham en in de namiddag werd er nog wat gepalaverd. De organisatoren kregen nog een bedankje.

Bijna alle deelnemers.

Afbeelding

Met dank aan de organisators Ivo & Ingrid.

Afbeelding

We kijken alweer uit naar een volgende editie.

Klik hier voor het overzicht van de kleine trips
Plaats reactie